petek, 15. april 2011

V Kavarni


po boju z vetrom in mejno policijo.

Nacrtoval sem pocivati, a me je vzpodbudilo Davorjevo sporocilo, da me lahko v Kavarni gosti njegov znanec . Ob zelo mocnemu zahodnemu vetru, me je ze po dveh kilometrih ustavila mejna policija, preverila dokumente ter mi prepovedala plovbo okoli rta Kaliakra, kjer 12 km pred Kavarno obala zavije proti zahodu (in je bil veter orkanski). Malo kasneje so me ustavili se enkrat in tokrat so me obvestili, da me bo malo pred rtom cakal moj gostitelj Galin, mojo voznjo pa da spremljajo na video zaslonih.

Bocni veter je bil res zoprn, a ko se je pod rtom Shabla obala spremenila iz brezin iz zemlje in pescenih plaz v visoke klife iz pescenjaka, je postalo bolj zavetno, predvsem pa lepo. Ta kos obale je po vsej verjetnosti tudi najbolj atraktiven na bolgarskem delu Crnega morja.

Malo pred rtom me je res cakal Galin in tudi policisti, ki so preverili, ce sem res zapustil vodo,
zraven pa narocili se obvezen obisk na mejni policiji v Balciku (20 km) in stemplanje.

Rt Kaliakro in ostanke tisocletnih poselitev sem si ogledal s kopnega. Veter se je medtem nekoliko umiril, ceprav so se vetrne elektrarne v okolici kar pridno vrtele.




Morda je bilo se boljse tako. Zaveslaji po dveh urah postajajo prazni. Jutri dan pocitka v Kavarni.



Naslednje slike pa je prispeval Galin, solastnik agencije Kavarna Trip, ki se tukaj ukvarja z outdoor sporti. Super gostitelj. Njegov partner Bojan je tudi generalni uvoznik colnov Epic za Evropo in tako dobavlja colne tudi v Slovenijo.



4 komentarji:

  1. Lanko!
    Hvala za trud za azuriranje zemljevida. Po 22. denvu se ti je prikradla napaka, pa si preskocil spet nazaj. Sem malo gledal pot in stel dneve, pa mi ni slo v racun.
    Danes (sobota) je ze 29.dan na poti.

    OdgovoriIzbriši
  2. popraviu in prenoviu. očitno si tako hiter, da si še čas prehiteu :)
    Tele slikce s klifi so res fajn. Vetrten elektrarne pa so očitno precej nove, na googlu jih je lih za vzorc, na sliki pa celo morje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Živjo Fedja, večkrat čitam, pa nisem glih za pisat, sem danes pa dobil nekaj od pjerpe, ki ti je pisal, samo na blog od Medaka, tega ki je šel okoli Koreje, pa sem si rekel to moraš dobit. Kaj naj rečem nam gre tko hitro, da boš kmalu tu, tebe pa verjetno malo bolj počasi. Drži se.
    Joško

    ciao Fedja .Come va?Buon viaggio.Oggi quando ho saputo della tua avventura pensavo alle nostre battaglie nei fiumi di tutto il mondo.Complimenti PIERPA.

    OdgovoriIzbriši