nedelja, 10. april 2011

Nedelja



Danes pa prav nič zanimivega. Še vse kar sem imel v načrtu se je sfižilo, razen jutranjega ogleda Svistova. Pred Rusejem srečal bolgarske nedeljske kajakaše. Kajak klub iskal zaman, prav tako pristan. Namesto malo predaha, prisel 15 km naprej od Ruseja. Piknikov ni bilo, se ribiči/vikendaši, kjer bom prespal, so nekam mrki.

8 komentarjev:

  1. Na google račun smo ti poslali eno e-pivo, pa e-pleskavico in se e-prijatelja za pogovore ob takih bolj mrkih dneh. Cim bolj zabaven jutri in naslednje dni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Naj bo vsaj spanec takšen kot se spodobi. Lahko noč...

    OdgovoriIzbriši
  3. po guglu si danes presel 1500. kilometer.

    OdgovoriIzbriši
  4. Opravicilo ribicem. Sinoci sem potreboval malo vode, pa sem stopil do prvih luci. Voda ni bila iz pipe, zato pa je bil toliko bolj pristen pogovor z upokojenim gasilcem. Lani je v spomin svojim kolegom celo polozil roze na Ground 0 v NYC. Bil je na obisku pri sinu, ki je trener in sodnik za rokoborbo v ZDA. Prijetna druzba.
    Ponoci me je prebudila Granicna Milicija in kar nekaj casa preverjala dokumente. Z mejo mislijo zelo resno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Po mojih predvidevanjih je znamka 1500 padla sele danes, se boljse.
    Vceraj sem presel tudi najjuznejso tocko Donave in mesto, kjer jo je preckala Rdeca armada (ce sem prav razumel...)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti si nor - 100 km na dan, dva dni zapored! ..pphhhh:))

    OdgovoriIzbriši