torek, 12. april 2011

17 km do Černevode

Kurim ogenj in čakam na obljubljene ribe, da jih spečemo. Tudi romunski mejni policisti so bili do sedaj najbolj prijazni. Silistro zapustil šele ob treh. Mi ni dišalo vreme. Zadnji 2 uri veslanja pa je postalo mirno, bregovi divji. Meditacija na zvok vesla pri vstopu v vodo... Če se mi veslanje ne bo priskutilo, je delta Donave gotovo eden od bodočih ciljev.

5 komentarjev:

  1. Misliš, da se ti bo priskutilo?
    Za delto sem zraven
    Ribe si nalovil spotoma?

    OdgovoriIzbriši
  2. Fedja, ali bi lahko malo napisal, kako se spreminja čistost vode od Ljubljanice navzdol. Ali je vedno bolj umazana, ali čista (samočistilna sposobnost, čisti pritoki..)? Ali je primerna za plavanje, tudi če nisi M. Strel?

    lp Srečo

    OdgovoriIzbriši
  3. Fedja, približno kdaj računaš,da boš šel mimo Kavarne? Tam imam prijatelja, ki te bo z veseljem pogostil...

    Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Fedja samo napred pratim svaki dan kako napredujes pozdrav iz grocke.

    OdgovoriIzbriši
  5. Davor!
    Hvala za kontakt. Sem ze v gostih v Kavarni. Mimo kavarn sem sel ze veckrat, tudi stopil vanje, a take se nisem videl.
    Se enkrat hvala.

    OdgovoriIzbriši