petek, 8. april 2011

Z vetrom do 100

Sinoci sem priveslal do 758 do izliva Donave, kar pomeni, da sem opravil dnevno kvoto 75 km in kampiral. Ponoci je zacelo pihati in zjutraj sem z malo rispekta do razburkane Donave zacel veslati. Po dobrih 6 urah in 80 km, vam sedaj to pisem iz Oriahovja. Mejnega mesta (feribot) z Romunijo.
SZ veter (isti kot zadnjic, a tokrat v pravo smer) je pihal skoraj v hrbet (7 o'clock). Kot bi veslal z burjo. Ko sem pridobil malo samozavesti, je kar steklo. Ni pa bilo enostavno. Nekje na polovici poti sem strgal vrvico od krmila, ta druga pa je bila tik pred tem. Zaenkrat sem situacijo obvladal. Ja coln resi se ni bil stestiran v takh pogojih, ze sedaj pa vem, da je bolj "za bonaco" sorte.

Po ogledu mesta in mogoce se eni malici (tokrat sem gost lokala nogometnega kluba) se tistih 20 km, da bo padla magicna meja. Saj vem da ne bo bliska in poka, a dobro se slisi. Vse seveda znotraj rednega dela (8 ur). Pa spet kampiranje, saj rabim se malo samote.

Aparat se trenutno polni pri carinku, dol pri vodi. Upam, da ga bom ponovno zagnal in potem poslikal in posredoval kako sliko. Materiala je tukaj veliko. Ce se bo v prihodnjem letu kdo od nasih politikov pred volitvami pripisoval zasluge za vstop v E.U., ga lahko s katerokoli sliko iz teh krajev kadarkoli opomnis, da to res ni taka zadeva. Ce so lahko oni vstopili,....

Hvala vsem za vase komentarje. Berem!

Upam, da se da iz mojega pisanja kaj razbrati. Moje misli so se vedno malo necitljive.
Pocasi, pocasi se umirjam.

5 komentarjev:

  1. Lepo se te da brati! Zelo živo pišeš.
    Kar umirjeno bi rekel Trampi;)
    Dobro veslanje še naprej

    OdgovoriIzbriši
  2. Jernej, popolnoma se strinjam s tabo.
    Zelo doživeto opisuješ in prijetno je brat tvoje zapise Fedja.

    Lp iz Lj.

    Rosanda

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim da tudi balkan ni več tisto karje bil. Popotnika tvojega kova bi morali opleniti že takoj na meji. Samo spomni se na vetrovko v Albaniji kako je odšla kar med vožnjo. Tako sem pričakoval najmanj da boš svoj čoln nekega jutra srečal z drugim na krovu seveda.
    Pa so se očitno res europeizirali, škoda za pestrost pa sreča zate seveda

    in več slik prosim

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj so me ze oplenili, å po moji krivdi. Prav nastavil sem skatlico s kakimi 120 evri drobnega denarja vseh mogocih valut. På se osebna je sla zraven. Skatlo so mi pustili. Nisem hotel povedati, saj bi gotovo rekli, da sem jo zgubil, ker sem ga prevec p..

    OdgovoriIzbriši
  5. vse se da razbrat ... da se mas fajn, da jes cevape, pisarnujes ... samo to, kje si spal, ne :). Posledicno so dnevne tocke za zadnjih par dni na zemljevidu zelo priblizne.

    OdgovoriIzbriši