ponedeljek, 4. april 2011

Djerdap


Donji Milanovac je eno tako zaspano mestece. Kot bi prisel sredi zime kam na Jadran, ceprav so temperature danes ze prav podobne poletnim.
Ob osmih sem bil ze v colnu, a sem moral po kilometru zaradi premocnega vetra odnehati. Na zacetku soteske, malo pod trdnjavo, kjer dobi voda kot v liju zagon je veter ubral ravno nasprotno smer.
Ob obvezni kavi in rakijici na bregu pri vascanih, sem pocakal, da se je ozracje stabiliziralo in po dobri uri ponovno startal. Najprej malo nasprotnega vetra, potem pa v glavnem brezvetrje in po 4,5 ure sem v Donjem Milanovcu. Turisticni info center je lepo urejen in v miru caka turiste, ki po vecini pridejo v poletnih mesecih v okviru krizarjenja z ladjo ali se ustavijo na kolesarski poti proti izlivu Donave.
Lepenski vir sem izpustil, popoldne pa se mimo Trajanove table do Tekije, kjer nameravam prespati.
Donava na trenutke (ozine) kar stece, drugace pa je kar pocasna (cez nekaj km pa tudi prav mirna).
Vceraj sem veslal povprecno po 11,5 km na uro, danes nekje okoli 11.
Sonce ze mocno naziga. Pocasi ze razmisljam o kaksni ladji, da bi se ji priklopil na val. A so predvsem v moji smeri prava redkost.... Mogoce pod elektrarnami, ko bo kaksna res hujsa kriza.

5 komentarjev:

  1. Fedja, z Anžetom vsak večer z velikim zanimanjem čakava na novice s tvoje poti. Glede na napisano nimaš problema z družbo, vsaj ne na kopnem. Naj ti bo preostanek poti še naprej v veselje.

    Tone in Anže

    OdgovoriIzbriši
  2. Bi se ti pridružil za kakšen dan na vodi a kaj ko si tako hiter! 11km/h je zame ravno 1x prehitro :) no ja mogoče je pa res tako močen tok...

    Rakij pa ne preveč...mene ja nazadnje uničila...SREČNO in naj ti vreme služi!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Se pridružujemo Tonetu in Anžetu. Tudi pri nas vsak dan vsaj enkrat pogledamo tvoj blog.

    Še naprej prijetno pot, lepo vreme, prijazne ljudi ob reki....

    Lp, Tim, Peter in Rosanda

    OdgovoriIzbriši
  4. Se pridružujem T,A,T,P in R.

    Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Fenko, hvala za program iz Šabca. Smo že v teretani. Vidim, da dobro napreduješ zato ne bom še začel z vspodbudami. Samo pesmico, ki sem se jo spomnil, ko sem prebrav tvojo objavo. Za sve je kriv Toma Sojer (Djorde Balaševič)
    Linka ne znam pripet, al pa se ne da.
    Dejči

    OdgovoriIzbriši