petek, 22. april 2011

Ni neta

Nimam neta. Vceraj do Rezova mimo Igneade do Kiyikoya, kjer sem ugotovil, da G-storitve v Turčiji trenutno ne delujejo. Popoldne potegnil se do Yalikoya. Obala res!!! mitoloska, morje enako. Veliki valovi z V so popoldne popustili, skoraj sem ze veslal bliže obali, a je zato danes začel SV veter in mi že po 2 km vzel vse upanje za nadaljevanje. Pa tako dobro je kazalo zvečer.
Pivo sem zamenjal s čajem, močna skupnost priseljencev s Kosova pa olajsuje sporazumevanje.
Črno morje tik pred koncem boja vodi, nasprotnik pa resignirano čaka zaključek. Zadetek v zadnjih kilometrih mu je spodrezal krila. Saj vem, da je treba premikat meje, a ma...

4 komentarji:

  1. Ful dobro ti gre Fedja. Le po pameti naprej. A potlej v nedeljo boš imel pa kaj pavze? Se mi zdi, da kar naprej cepaš kilometre brez prestanka.
    Srečno v boju z morjem in kilometri

    OdgovoriIzbriši
  2. Ko pogledam zemljevid in vso pot, ki si jo dosedaj preveslal, si mislim, koliko vetrov, ki pihajo iz V, SV ali pa takih, ki pihajo iz telesa, ti je že nagajalo. Če te ne bi poznal, bi si lahko še mislil, da ti lahko pridejo do živega. Tako pa vem, da boš čez nekaj mesecev o njih govoril le to, da se cunje fajn sušijo, če veter fejst piha.
    Obilo sreče z morskimi bogovi, pa vprašaj turke, če imajo kako puranjo šunko in golobje pirhe za veliko noč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Seveda je net. Samo turske tıpkovnıce imajo med u in o crko ı, namesto i kot prı nas. İ se nahaja cısto na desnı. Pa se mi nı uspelo prıjavit. Problem resen.
    Se mı res nı zdelo,da bı se tudi Turkı bali kake Facebook revolucıje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako je zdej bitka? Se je Crno morje ze predalo?

    OdgovoriIzbriši