sreda, 20. april 2011

Turcija


Stvari se malo komplicirajo. V nedeljo prihajajo obiski, jaz pa ujet v zalivu na turski meji. Seveda, spet sem vam lagal, da nimam nacrtov.

Veter se je preko dneva dvignil, kljub temu, da so prognoze na kapetaniji v Tsarevu, kjer sem opravil mejne formalnosti, kazale drugace. Vodja kapetanije, sicer tudi jadralski samotar, je eden redkih na poti, ki je pokazal razumevanje za tak nacin potovanja.
Danasnji cilj je bil Igneada. Upam, da se bo veter polegel. Hitrost veslanja je sicer velika, a taksno morje zahteva kar precej koncentarcije, adrenlin pa tudi energije.
Trenutno sem gost bohemskemu arhitektu in njegovi druscini v zadnjem bolgarskem mestu pred mejo, Rezovu. Saj bi kar ostal, a sem si nepricakovano zadal cilj za prihodnje tri dni. No, saj bo slo.

Pa se slika ki prikazuje, zakaj si ni dobro odstranjevati usesnega masla (sirene so skrite na drugi strani skal).

3 komentarji:

  1. Uf. So tile klifi znak, da je kar dostikrat tako morje?
    Srečno in mirno morje

    OdgovoriIzbriši
  2. Fedja,

    In kako so zgleale sirene?
    lp., in srečno,
    Gregc

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojstri za surf ski pravijo, da so najboljši valovi tik ob takšnih skalcah: skratka, če hočeš v finišu zmagat, moraš zapeljat tik ob skalce :)
    Ampak po pameti: za varnost na takšnem potovanju je po mijem najbolj bistveno, da se ti nikamor ne mudi - pa naj se obiski na letališču vsedejo na kolo.
    Tomaž

    OdgovoriIzbriši