torek, 19. april 2011

Dva v enem

Vceraj ze zjutraj vetrovno in morje z valovi. Tokrat valovi direktno z morja.  Prvih 25 km do Obzorja je letelo, pristanek na pesku pa v stilu Wilija Coyota.  Popoldne se je vse samo se povecalo. Po dobri uri se mi je zdel cas od vrha vala do naslednjega kar malo predolg, strmina pa prehuda in sem se vprasal o smislu tega pocetja. Sledil je strateski umik na obalo preko zapletenega sistema podirajocih se valov, tokrat bolj previdno in uspesno. Bivak na obali kakih 6 km pred rtom. Upanje na boljse razmere je bilo zaman, zato pa veliko casa za razmislek o mojem pocetju. Danes zjutraj sem ze navsezgodaj pogledoval proti morju in stel valove v serijah, pa premore in linijo, ki bi omogocala najlazji dostop na odprto morje. To se je preko noci malo umirilo. Se v colnu sem precej okleval, a se potem le podal. Prvi poskus neuspesno, a je vsaj krovnica zdrzala. Potem pa na polno. Premori med valovi so se nekam izgubili,  trikrat sem samo zamizal in upal na najboljse, pa sprint. Zunaj pa krik olajsanja in obljuba sebi, da tega ne bom vec pocel. Ali sem ze prestar ali pa se nisem dovolj star? Morda samo nenavajen takih razmer?
Potem je steklo. Postanek v Nessebarju, Souvenir shopu na otocku povezanem s celino.  Od tam pa mimo Pomoria in Sozopola do Primorskega. Morje popoldne veliko boljse.  Prenocisce v baraki ribicev ob mirni recici, ki se tod izliva v morje.
Ne vem, s cim sem se zameril bozanstvom, da me takole preskusajo. Mogoce zaradi nakladanja in neiskrenosti na temle blogu. Se bom spremenil.

Dovolj mam ze nabijanja teh kilometrov v p.m.! Kr neki. Kira mona si je to sploh spomnla?

12 komentarjev:

  1. Fedja. Tole pisanje je vedno bolj zabavno. Se kar vidi, da kilometri vplivsjo ne samo na telo ampak tudi na duha - v pozitivnem smislu seveda. Nadaljuj v tem smislu s pisanjem in verjamem, da bo tudi veslo teklo. Mon je pa u gorici kolkr ces.

    OdgovoriIzbriši
  2. Menim da bodi bolj pozoren na zgornjo roko pri zaveslaju, upam da se ti nikamor ne mudi in se dnevno razteguješ, seveda ne pozabimo da štejejo trenutki, ki vzamejo dih zato srečno pri zajemanju sape in Shine on You Crazy Diamond...http://www.youtube.com/watch?v=BLKiMbC6s2k

    OdgovoriIzbriši
  3. Ene druge mone pa se v gorico vracajo

    OdgovoriIzbriši
  4. Zakaj manjkajo kljukice na cjih, sjih in zjih?

    OdgovoriIzbriši
  5. Super Fedja! Vidim, da se potovanje odvija v pravo smer- kot v Srce teme J. Conrada, po katerem je bil posnet film Apokalipsa zdaj (in katerega je verjetno kopiral film o Strelovem plavanju po Amazonki) ;) škoda, da ne bo filma!

    OdgovoriIzbriši
  6. PA tole je kot iz knige Metulj. Štetje valov in premišljevanje o letih? PA pisanje je vedno boljše. Po moje rabiš en dan pavze ob žganici in pivu ap bo bolje.
    Kot Scott of the Sahara boš odšel v neznano in našel samega sebe na temle potovanju. Hrabro naprej. čestitam

    OdgovoriIzbriši
  7. J Conrad: "We live, as we dream – alone …"

    OdgovoriIzbriši
  8. c-ji, s-ji z-ji, odgovor:

    Moj telefon nima se instalirane slovenscine, vsi racunalniki na poti pa so prilagojeni cirilici ali anglescini, sam pa nisem kdove kak heker.
    Pa saj se vseeno razume, upam.

    OdgovoriIzbriši
  9. Se razume, brez panike. Sej je skori še boljš brez strešic. Ti vsaj noben ne zamiri, če se jeziš in omeniš Picka (in Packa) :)
    Tudi js sm mel malo odmora učiri (sva šla z Bino za en dan v Moskvo), danes bom nadoknadu ...

    OdgovoriIzbriši
  10. Kej zaliv od Burgasa si kar sekal?

    OdgovoriIzbriši
  11. Še to, očitno si tam nekje med Nessebarjem in Pomorio prešel 2000. kilometer.
    česittke, še enainpolkrat tolko :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Sem mislil, da je smisel v potovanju samem. Okoli Balkana od Ljubljanje do Solkana. Verjetno pa se ta smisel v tisočih kilometrih precej razblini. Menim, da ti gre zelo dobro. Le pogumno naprej proti Solkanu.

    p.s. c, s, z-jev sploh ni za porajtat. Izjemno doživeto je tvoje pisanje

    OdgovoriIzbriši