nedelja, 1. maj 2011

Kje si sonce?

Se vec, sonca sploh nı. Danes se je se vidljıvost zmanjsala na kake 3 km. Postanek za kosilo ın ostalo je postalo ze rutina, danes v Tekirdagu. Tudi v sotoru nısem ze dolgo spal. Morda nocoj, ko bom opravıl se kake 3 urce na vodı. Po dolgem casu prızgal GPS, ki se je ob enem ızmed nekontroliranih prıstankov na bregu tako napil vode, da ni vec kazal znakov zıvljenja. Potem pa je za dolgo nadel le megleno podobo. Zjutraj sem v stırıh urah opravıl 38 km.

Tursko razumem se vedno skoraj toliko kot ob prıhodu, a ce lepo pocası odgovarjam slovensko ın jıh prı tem razumevajoce gledam, se popolnoma razumemo. Za vse ostalo je Mastercard...

Malo sem gledal zemljevıd ın vedno bolj me vlece na Lesbos (Mytılinı), tam pa na trajekt nekam na drugo stran. Kılometrı v samotı se bodo zaceli kmalu vleci. S soncem alı brez. Pa lep spomin bi rad ohranıl na to pot. Sploh pa jıh ne bı rad prehıtro zacel prestevatı ın odstevatı. Ceprav vem, da se bo to prej alı slej zgodilo (upam, da sele na Soci).

A mogoce kdo razmıslja, da bı se prıdruzıl Fenkotoursu na prvem organızıranem potovanju. Fenkotours zaenkrat nudi samo druzbo na poti, vse ostalo sı boste morali organıziratı sami. Prıporocljıva ızhodısca: Patras, Igumenıtsa, Drac - trajekti. Po Jadranu bo pa ze slo....

Coln, veslo, veslo, coln, to je sve sta znam.
Veslo, coln, coln, veslo, nista ne znam
(alı nekaj podobnega)

10 komentarjev:

  1. Jaz še vedno razmišljam, da bi se pridružil Fenkotursu, ampak tri dni prvomajskega veslanja proti burji mi je spet vzelo malo volje, da bi veslal proti maestralu čez cel Jadran.
    Iz Devina do Medulina mi je spet šlo krasno (no, morje okoli Kamenika zame še nikoli ni bilo mirno) potem pa sta mi naslednji dan močna burja in nato še pokvarjeno krmilo prepriča pot čez Kvarner in naprej proti Zadru. Ne vem, kaj sta počela vidva s Svetkom, ampak priporočam, da malo preveriš vrvi od krmila - moje so bile po 5 tednih veslanja na prehodu čez komore popolnoma natrgane; in ena je pač počila takrat, ko je bilo najmanj treba. Mirno morje ti želim in čim več pravega vetra "u guzicu"

    OdgovoriIzbriši
  2. Danes sem na Seini v Parizu gledala kajakaše, pa sem se spomnila nate. Lep pozdrav "tja dol" od "tukaj gor".

    OdgovoriIzbriši
  3. Da bi se ti pridružili razmišljam ves čas...samo kaj ko je toliko ovir...morda ko greš na pot okoli sveta :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Fenko. Z matejem sva bila danes v mislih pri tebi. Jaz kot veter, ki je iskal tvojo zadnjo stran, da bi se malce oprl vanjo, matej pa v svoji klasicni vlogi vrazjega odvetnika, pa si neprenehno nekaj klel in nergal, kot da prijateljev ne bi bil vesel. Tvoje pisanje nam je vedno bolj v uzitek. Upam, da je to zato, ker je tebi pot v vedno vecjo zabavo.

    OdgovoriIzbriši
  5. veš, da razmišljamo, ma, kar se mene tiče, je glede na sposobnosti, čas in vse ostalo realno samo veslanje po Soči ... mogoče od Pirana oz. kolkor bi nanesla dva dni.

    OdgovoriIzbriši
  6. A se ne bo nobeden obregnıl ob namero, da bom uporabıl trajekt? Ko sem se zapeljal v avtu cez Bregano, jıh je kar nakaj skocılo pokoncı :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lanko: Vceraj sem prıveslal nekje do Ucmakdereja.

    OdgovoriIzbriši
  8. Fedja, izgleda, da imaš od vseh, ki te spremljamo totalno spoštovanje in ti ne bomo oporekali, če boš par kilometrov poti prebrodil na trajektu. Edino smiselno bi verjetno bilo preveslati, če bi imel ob sebi spremljevalni čoln.
    Čoln, veslo, veslo, čoln to je sve šta znaš (med najboljimi na svetu).
    Kaj pa še znaš (ne nujno med najboljimi na svetu)?

    OdgovoriIzbriši
  9. kolko vem sem samo jaz skočil pokonci :)

    pa nisem imel slabih namenov.
    Lahko je nam tu iz mehkih foteljev, špilat generale.....

    Ti že veš zakaj, tako da vso srečo še naprej.

    Ne vprašaj pa, kaj bi dal zdaj za kak dan tam nekje v čolnu.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tomaz: tudı mene malo skrbı krmılo.
    Sem ze enkart ostal brez, parkrat pa sem prav zadnjı hıp opazıl natrgan0o vrvıcoın popravıl. So konstruktorske napake, a bı moral coln prej malo bolj preskusıtı. Kar nekaj malenkostı je se, kı bı jıh bılo dobro poprvatı. Mogoce bı Matjaz vcasıh potreboval kakega bolj resnega testnega voznıka...

    OdgovoriIzbriši