sreda, 18. maj 2011

Zeus

Na ustju Achelosa. Končno spet ta prav dan. Svoje je dodalo še izgubljanje po lepih lagunah naprej od Tourlide. Včeraj sem še kljub vetru kar pozno odpravil iz Aigia. Potem se je malo popravilo in prespal sem pri svetilniku, ravno nasproti Nafpaktosa. Nevem ali sem sanjal ali je bilo res, samo mislim, da sem slišal Zeusa, kako je zarobantil: Zdaj pa dovolj babe, a nimate drugega dela. Pustite ubogega človeka na miru. A ne vidite, da je tudi brez vašega vmešavanja dovolj zmeden. Hera je hotela še nekaj pripomniti, a jo je hitro utišal: V kuhinjo, hitro! Da ne bom v jezi sebe s tisto umazano živaljo primerjal, porko dijo. Ma na že spet mi je ušlo, je še zagodrnjal, zaloputnil vrata ter se vrnil k branju zadnjega statističnega poročila. Upam, da bom imel od sedaj naprej res mir.

7 komentarjev:

  1. Saj sem rekel, da se začenja norost ;) kot v Apokalipsa zdaj (oz. Srce teme) Res škoda, da ne bo filma

    OdgovoriIzbriši
  2. Free your mind and the rest will follow:))
    Še vedno sem za to, da kakšno urco veslanja na dan posvetiš pozornost na zgornjo roko pri zaveslaju in dobro okrepčilo po vsakem marljivem dnevu! Še kej sanjaš ladje??? Mir s teboj!

    Ps: če bo knjiga, bo tudi igrani film??

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne vem, kaj je narobe z zgornjo roko. Pa razmisljam vsak dan. Ne najdem resitve, potem pa se zavem, da je ze skoraj minil cel dan.

    OdgovoriIzbriši
  4. @Aljosa: Free your mind and your ASS will follow!:)))

    OdgovoriIzbriši
  5. @Matej His last words were: "The horror! The horror!"

    OdgovoriIzbriši
  6. Fedja, drži se. Sem in tja mi Arne prebere kako zgodbo iz grških mitov. Iščemo spodobnega referenčnega junaka iz antike, a ga še nismo našli.
    LP in čim manj severozahodnika

    Saša

    OdgovoriIzbriši