četrtek, 19. maj 2011

Otok na obali

Malo ob celini, malo med otoki, med ribjimi farmami. Najprej do Kalamosa, potem pa dan zakljucil v Mytikasu. Gotovo bolj lezernemu in "tipcno grskemu" od vecine krajev na otokih. Navticni naval sele prihaja, ostalih turistov se ni, pa so lepe plaze na Kalamosu in se prej Kastosu bile v naravnem stanju. Kar veslam, saj bi rad izkoristil ugodne pogoje, pa cim prej zapustil Grcijo. Kot kaze si do konca mojega gostovanja, ne bova prav spoprijateljila. Na trenutke je kar samotno, pa se brez vsega branja sem ostal. Veslanje je koncno podobno tistemu, kot sem ga bil vajen iz Jadrana. Temperature idealne za premikanje, za predolgo polezavat pa ravno ni. Ze drugi dan se gibljem ravno po robu neviht. Naj kar ostane tako se par dni. Zalogo hrane in vode sem omejil na dnevne potrebe. Vse kar je vec, je cisto odvec. Samo do interneta je malce tezje, zato boste prejeli se kdaj kako porocilo preko SMS-ja (in Vida).

Je kaka novica glede druzbe na poti? Ales upa na dopust cez 11 dni (Budva?). Se kdo?

Dan sem zacel z iskanjem svic majice, ki si jo je za priboljsek izbral pes (saj je res ze polna hranljivih snovi, amapak jo vseeno se rabim). Mogoce, ker sem ga ignoriral, ko je sinoci celo uro bevskal, se je priplazil ponoci in za povrhu se zgrizel vrecko za zemljevide. No, ko sem ju nasel, sta se z majico samo malo igrala.

2 komentarja:

  1. Za vsakim dežjem posije sonce, tako vidim da se tudi tebi urejajo stvari na boljše in upam da je najhujše že za tabo. Drži se.

    Lp Slavko

    OdgovoriIzbriši
  2. Fedja,

    prehitro se premikaš .... sem upal, da boš 7.6., ko se začne moj 3 tedenski dopust, nekje pri Igoumenitsi - v tem primeru bi ti pridružil na poti do Dubrovnika -, tako pa bom štartal v Opatiji, kjer se je končalo moje 1. majsko potovanje. Če se srečava kje, npr. na Kornatih, bom z veseljem naredil en "looping", potem pa bom nadaljeval svojo pot proti Splitu, kjer se mi bo pridružila prijateljica v svojem kajaku. Tudi jaz bi vzel še koga s sabo od 07.06 do 21.06. - lahko tudi v mojem čolnu, če nima svojega.
    Pozdrav, Tomaž

    OdgovoriIzbriši