torek, 10. maj 2011

Nova pot

Nedelja:
Spanje na plazi, med umirjenim veslanjem do Mytillinija, malo sprehoda in tuhtanje (turska obala ali trajekti do Hiosa, Soluna ali Pireja). Takoj po kosarki in kanonadi na ulicah pa hipna odlocitev. Pirej in okoli Peleponeza proti domu. Zakaj?Ne vem. Pocutil sem se ujet nekje tam dalec in nekaj je bilo potrebno0 narediti. Pot bi ze v zacetku moral planirati ob celini, ceprav je bila na papirju precej daljsa.

Ponedeljek:
Nocni transfer do Pireja. Nakupi,... Delavci v delavnicah v pristaniscu so varovali coln, kasneje pa me se zapeljali do morja. Popoldan do Aigine.

Torek:
Do Ermionija (Peleponez). Vetrovi mocni, najprej Z potem S. Pa lokalne spremembe vetra tudi. A napoved je bila se slabsa. Mogoce se tri, stiri dni, pa se obrnem proti domu.

Otokov mi ni prav nic zal. Ce se kdaj, potem raje z jadrnico kot kajakom. Turcijo in drzave pred tem (s prebivalci vred) pa bom gotovo pogresal. Grcija je ze dolgo okuzena s turizmom. Stiki niso vec tako pristni, cene navite.
Vedno bolj ugotavljam, da so velike razdalje na odprtem morju in veslanje v vseh mogocih pogojih res samo za prave seayak zanesenjake in mazohiste. Cel dan se matras, da lahko na koncu v pristaniscu gledas, kako nekdo drug spocit stopi z jadrnice ali gliserja.
Pa se ta presneti coln. Pot sem imel dolgo v mislih, a priprave opreme in drugih podrobnosti, so bile pomanjkljive. Kot, da bi sama odlocitev za odhod ze pomenila, da sem v resnici pripravljen. Pa tudi vec kot 5 tednov doslej se nisem bil zdoma, kljub veliko potovanjem.
Moje izkusnje s potovalnim kajakom je bilo, do te poti, le kakih 10 3-5 dnevnih veslanj v druzbi po Jadranu (le 1x sam). Ali smo imeli vedno sreco z vremenom ali pa so tu pogoji res tezji?
O letnem casu, vetrovih, pa tudi nisem veliko razmisljal. No, sedaj sem tukaj. Se malo pa se bo obrnilo proti severu.
Dnevi so bili v preteklih tednih tako napolnjeni, da razen zapisov na blog, ni bilo casa za dnevnik. Morda bo tega sedaj vec, kaksna misel s papirja, pa bo prisla tudi do vas. Pa slika z novega Kodaka tudi, ce le ne bo zapletov s prepoceni robo.

10 komentarjev:

  1. Danes se ne bo slik. Bom moral se malo prebrati navodila. Racunalnik pa samo po grsko sprasuje.

    Od Ljubljane do Solkana - okoli Balkana. A je sploh kje omenjen kajak? Ne, uff. Bom lazje spal, potem ko sem dokoncno zamocil. Saj se bo se nasel kaksen norec in pot v celoti opravil.

    LP, Fedja

    OdgovoriIzbriši
  2. Ej Fedja drži se, pa lep pozdrav

    Slavko

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej!

    Končno je pot zavila z ustaljenih (planiranih) tirov!:) Prava avantura se namreč začne šele, ko se prvič ornk izgubiš. Potem kot nor iščeš pot nazaj, na "pravo" pot. Ko jo končno najdeš in prideš pomirjen domov ugotoviš, da je bil "izgubljeni čas" najboljši del potovanja. Zato kar pogumno(!), samo ne zavit čisto do Afrike!!!;)

    Lp, Matej

    P.S: Samo da ne boš prehitro doma, ker mamo po 12. juniju spet par dni frej, pa bi se lahko kje srečal..;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Upam, da boš na celinskem delu Grčije uspel še najti kak pristen stik z domačini.
    Res se že bolj bližaš kot pa oddaljuješ.
    Ti verjamem da boš, kaj pa čoln bo zdržal obremenitve do Solkana?

    OdgovoriIzbriši
  5. Če ne prej, boš zagotovo v Albaniji naletel na prijazne ljudi. Če želiš, ti lahko dam kontakt od ene zelo prijazne družine iz Vlore in enega frajerja iz Drača.
    Mirno morje, M

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja Fedja je že tko da morš bit ornk frajer in si ready že ob odločitvi, zato glavo gor, ker bo razgled obilnejši in zgodba še močnejša! Pa dober tek želim!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Fedja,
    ne boš verjel, ampak Svetka sem prepričal, da bo naredil tri ta "stare" morske kajake - mislim, da bi se tudi ti v njem veliko bolje počutil. Ne bi rad še bolj "zmešal" tvojih načrtov ampak moj nasvet je tak: obalo Peloponeza sicer poznam samo iz avta, ampak ne zdi se mi prav privlačna za veslanja - jaz bi na tvojem mestu raje obveslal čim več Ionskih otokov (šel do Zakintosa, okolili Kefalonije, Itake, okoli Lefkasa, šel bi na Paxi in Anipaxi in obveslal bi tudi Krf). Če pa se ti "mudi" domov, potem pa sam gas ..... in gremo drugič skupaj - npr. v tri tedenskih etapah od Benetk do Istambula (via Kreta).
    Drži se

    OdgovoriIzbriši
  8. Drži se in pozdrav družbe evropskih kajakašev iz Kraljeva

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vsem za vzpodbudo in komentarje. Imel sem (imam se malo, a vedno manj) kar slabo vest, ker se nisem drzal predvidene trase.

    Kriza sredine potovanja sredi krize srednjih let...

    Marin,hvala. Enkrat sem ze bil v Albaniji, pa imam tudi dobre izkusnje.

    Tomaz, ti pa malo pretiravas ;)
    Po tretjem tednu poti (nekje na Donavi), sem bil res v zivljenski-maraton formi. Pa od ogledala sem se moral umakniti za pol koraka nazaj, da sem se cel videl (stari Mastro Lindo....). Me je pa dosedaj ze toliko pobralo, da mi ze levo, operirano koleno oteka, ker se je stegno toliko zmanjasalo. Zgoraj je enaka zgodba.
    Zalog bo le se za veslanje proti severu.

    Sanjam meso....

    OdgovoriIzbriši
  10. Nekaj je odstarnilo komentarje, zato na hitro se enkrat:
    Marin: hvala za ponujeno pomoc, sem ze bil v Albaniji in imam dobre izkusnje
    Tomaz: Peleponez me je ze zdelal, tako da razmisljam samo se o poti navzgor.
    jernej: coln postaja prava skaja in bo verjetno samo se za na stalazo...

    OdgovoriIzbriši