sobota, 14. maj 2011

Nafplio

Pocasi, pocasi se umirjam. Preganjavica, dolgoletna sopotnica, se je dolgo in uspesno upirala. Upam, da bo kmalu postala le se sum iz ozadja. Skoraj dva meseca sta bila potrebna, da ukoreninjena navada (na rodovitne nastavke), da mesto bolj umirjenim ritmom. Potovanju primernim.

Vedno bolj se mi dozdeva, da so bile vse moje odlocitve, tam od Dardanel naprej, posledica velike utrujenosti (tudi ta ne sodi na pot). Kot da bi se bal, da bi nekajdnevna abstinenca od veslanja, imela ravno nasproten ucinek. Da v coln potem, sploh ne bi hotel vec zlesti.

V ponedeljek spet nisem poslusal tistega dela sebe, ki je cutil prenasicenist in nisem zavil proti Korintu. Prevagal je tisti del, ki da vec na to, kar meni okolica: Ja Fedja, potem pa okrog Peleponeza, da ne bos izpadel pi...ca. Seveda je tisti prvi del imel prav.

V sredo od Ermionija do Portochelija. Veter je bil za preckanuje Argoliskega zaliva premocan, malo naprej od pristanisca pa tudi za nadaljevanje proti S.
V cetrtek z malo manjsim nasprotnim vetrom do Nafplia s postankom v Tolu. Nekje med vetrovi in krepcilnimi spanci na plazah se mi je utrnilo, da bo Peleponez mogoce res prevelik zalogaj. Se enkrat sem premeril razdaljo in nadaljnjih 650 km do Patrasa v takih pogojih, mi naenkrat ni vec predstavljalo veselja. Pa z glavo sem bil ze nekje v Ionskem morju.
V petek sem vecino dneva urejal podstreho, medtem ko sem neuspesno s colnom stopal proti Korintu.

Danes je sobota. Prav nic me ni iztirila ugotovitev, da zjutraj ni bilo obljubljenega prevoza. Plaza, kopanje, sonce, prijeten Nafplio v predsezoni. Prevoz bo popoldne, mogoce jutri. Epidauros in Mikene bosta ponovni obisk se pocakala, kar pa se grske sedanjosti tice lahko laicno recem le nakaj. Ob ceni bencina 1,8 e in vsem prihodkom turizma, morajo nekateri res bajno sluziti. Zakaj bi jim torej morali pomagati?

6 komentarjev:

  1. Fedja. Koliko casa smo morali cakati na tole razsvetlitev. Nas neizmerno veseli, da je prisla in upam, da jo bos uposteval pri odlocitvah v naslednjih tednih. Zadnjic sem slisal super razlago, kako ljudje sprejemamo odlocitve - tudi najpomembnejse. Bojda jih naredimo po obcutku in jih potem, ko so narejene racionaliziramo. Drzi se s karimkoli prevozom se ze vozis okoli in povej, ce se tam dogaja kaj. Zagotovo je rahlo razlicno od nasega vsakdana.

    OdgovoriIzbriši
  2. že od samega začetka, ko si nepretrgoma mahal z veslom po vodi nevemkoliko dni sem se spraševal kam se ti tako mudi. Saj nima nikakršnega roka, da kje MORA biti. Zakaj malo ne postoji? Kaj ga preganja? Zadnje dni sem se začudil zakaj nisi zavil čez Korint? Me veseli, da se umirjaš in uporabljaš tudi kakšno drugo sredstvo kot pa samo kajak.
    Za njih zastavljamo denar, da lahko 'preživijo' tako drago življenje in stavkajo, ker jim ukinjajo 14to plačo ipd.
    Drži se in uživaj

    OdgovoriIzbriši
  3. Nikdar v življenju je hitet, boh varij, pohrešnost prow wse kar je lepga pokvari...Carpe diem

    OdgovoriIzbriši
  4. A ti niso Mikene na poti do Korinta?

    OdgovoriIzbriši
  5. je pa Tirint tam blizu in splača se pogledat
    V Nafplion in Koper pa sta itak usodno povezana kar se splača izkoristit

    PS
    sem vedel da boš našal samega sebe

    OdgovoriIzbriši
  6. Fedja
    Veš lahko je nam modrovati pred računalniki, tam pri tebi pa je čisto druga slika. To kar počneš ti in to še brez spremljevalne ekipe je na meji vsega zdravega. Zato veslaj tam kjer ti je užitek in po svoji zdravi presoji. Pa drži se.

    PS
    Kotel mesa pa te bo čakal, za določit vsebino pa je še čas.

    LP Slavko

    OdgovoriIzbriši