ponedeljek, 16. maj 2011

59. dan

V soboto sem bil 2x lahkoveren, pa sem se zvečer premaknil na konec zaliva v Nea Kios do kajtarjev in za malenkost zamudil prevoz. Zato pa v nedeljo spet počitek in ogled surf scene, proti večeru pa končno premik do Korinta. Danes sem s pošto olajšal čoln za dobrih 5kg, priveslal pa 5km naprej od P. Akratas. Nevem če je bil to, ampak majesral cel dan v prsa.
Kaj še pride??

8 komentarjev:

  1. sigurno ga pride tudi še kaj v hrbet;) pa tudi kak majescal bo

    OdgovoriIzbriši
  2. Je boljše, če te bo mal posral in mal poscal. Da te le ne bo fajn opral in to v slani vodi.

    Lp, Tone

    OdgovoriIzbriši
  3. Ta tvoja pot je res zmiram bol epska (Fedisejada :)). sicer sm pa ocitno nekje spet zajebu dneve ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Vceraj SMS. Danes pa sedim ob 13.00 v Aigionu. Cakam, da se poleze veter in preneha nevihta.
    2 km pred tem sem na bregu opazoval surfarje, tokrat wind in se malo zamislil nad mojim pocetjem. Iz Parnasa bi se dalo se vedno narediti kako vijugo, snega je se toliko, da so po informacijah reke v Epiru se vedno vozne, surfarji uzivajo, le meni postaja veslanje pocasi muka. Se pa lahko ze popoldne obrne, tako tudi upam.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fedja, moraš gledati iz pozitivne strani :)

    Se boš letos pač naveslal in veliko novega doživel.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kaj še pride?? Ob lepem vremenu še več mistrala, kot rečejo tam severozahodniku jakosti od 15 do 45 km/h, ki se dvigne enkrat opoldne in piha vse do večera. Ta značilni veter Jonskega morja se potegne tudi v korintski zaliv. Kjer lahko izberi pot ob vzhodnih obalah Jonskih otokov. Po poti okoli Peloponeza bi ga šele bilo...
    Tole tvoje pisanje oz. Fedisejada je iz dneva v dan bolj zanimivo in moje prvo jutranje in zadnje večerno branje. Skozi tvoje oči odkrivam nov svet.
    Ne pusti se vetru, ki pride in gre in užival v svojem početju.

    LP, Peter

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne bodo me strli,
    ne bodo zlomili,
    sile se nove v meni bude!

    Jože Moškrič, na steni Španskih borcev ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tisto zadnjic ni bil mistral, saj je bil precej bolj mocan, pihal pa je kar dva cela dneva. Vreme se je menjalo. Smer je bila enaka. Mistral sem okusil danes, a sem se uspesno skrival za otoki. Zaenkrat sonce se prekriva oblacnost, a bo kasneje potrebno izkoristiti bolj jutranje ure.

    OdgovoriIzbriši