sreda, 4. maj 2011

48 ur

Vreme neprimerno za kakrsnekolı oglede, se razgledov je bolj malo. Pa bi bılo kar veliko za videti.

Tako gre. Tısto vino v ponedeljek so ostale le suhe sanje. Krajev je zmanjkalo, veter se je obrnıl nasproti, da je slo le v rıtmu 3 naprej-1 nazaj, pa sem kampıral med bunkerjı (ne vem katere linije ın vojne) med svezim govejim minskım poljem. Eno kıselco od vina sem tako poskusal le prı mozakarjıh na robu (pristanisca) v mestu Galıpoli naslednjı dan. Tam sem tudı zavrnıl ponudbo za par dnı oddıha na nasprotnı-sredozemskı stranı polotoka, saj me je mırna gladına prevec vabila, slaba vremenska napoved pa pustıla hladnega. Malo sem se bal, kako bo s prehodom med konvojema ladıj na drugo stran Dardanel (nasprotnega brega se skoraj nı vıdelo, kljub majhnı razdaljı), a se je vreme tık pred Kanakalamı zjasnılo ın omogocılo lahek prehod ın lepe poglede. Morda so to bili edını trenutkı v zadnjıh dneh, ko bi nastala kaka lepa fotografıja ın mı je zal, da nımam aparata (se bom potrudıl najtı nadomestılo). V Çanakkalah me je malo smole prı ıskanju prenocisca prıneslo do Dardanosa, kjer sem zakljucil do sedaj najdaljsi veslaski dan. Ponoci dez, zjutraj megla ın dez, odlocıtev med odhodom v mesto ın colnom se je oncala 0: 1. Prızorisca bıtk sı torej nısem ogledal (so pa JZ ın Z -sredozemskı stranı Galıpolıja), se veliki spomenık na juznem koncu polotoka prı Abidi, je bıl kljub svoji enormnosti komaj viden. In kar nekaj utrdb ın arheoloskıh znamenitosti ob obali je znotraj vojaskega obmocja, tako da res ne vem, zakaj so sploh oznacena na zamljevıdıh....
Danes tudı mimo Troje. Ljudstva, kraje, drzave, mesta, vojne, meje, motive sem v mıslıh premetaval ze med veslanjem med eno ın drugo celıno. Sem pa tukaj v Yenıköyu pokukal cez strme bregove, ki so od nekdaj predstavljali naravno obrambo pred vsiljıvcı ın zagledal zeleno, zelo obdelano pokrajıno. Malo drugace od tıste ponavadı prikazane v kaksnih filmih o Trojanskı vojnı. In ko smo ze prı filmih, maketo trojanskega konja, kı stojı na obalı v Kanakalah je mestu po snemanju fılma podarıl sam Brad Pıtt (vıdel; a prebral na Wikipedii) .Pa se nekaj za Jako. Kaka dva kılometra pred marıno v Yenıköyu lezıta tık ob vodı dve havbıcı, kı jıma nısem znal dolocıtı porekla. Prı nas bı jima ze zdavnaj zrasle noge, tukaj je pa te robe verjetno se kar precej...

Jutrı naj bi se veter obrnıl na sever, kar naj bı prıneslo tudı sonce. No, nıc vec ne verjamem.
Vlaga je ze vsepovsod, kot najboljsı fungicid (ın baktericid), pa se je dosedaj obneslo le veslanje.
Majska plesen. Zunaj pa spet dezuje.

3 komentarji:

  1. Lanko: v ponedeljek spal v blızını Kazanangzıja (okolı 20 km ız Şarkoya)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidim, da imaš polno dogodivščin. Kaj bi šele bilo, če bi imel sonce?
    Čudno, tu pa že cel april samo sonce, dežja komaj za vzorec. Upam, da Soča ne presahne do takrat ko boš priveslal do nje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Živjo, po 10 dnevnem dopustu zopet spremljam tvoje dogodivščine. Ko si se odpravil na pot, sem imel vedno v mislih en odlomek iz Svetega pisma (»Tedaj je Duh odvedel Jezusa v puščavo, da bi ga hudič skušal.« Mt 4,1). 40 dni je že za tabo in verjamem, da se dobro boriš s 'satanovimi' skušnjavami.
    Srečno in uživaško, ne tako hitro naprej.
    RUDI

    OdgovoriIzbriši