ponedeljek, 27. junij 2011

Epilog






V zadnjem tednu sem poskušal malo urediti misli, pa me je kar prehitro potegnilo v običajni ritem življenja. Zaključne misli in povzetek poti boste tako lahko prebrali v članku, ki ga pripravljam za avgustovsko številko revije Gea.



Malo drugačen pogled na moje potovanje je v svoji nedeljski reportaži za Radio Slo1 pripravil Marko Radmilović:







Še enkrat bi se rad zahvalil vsem, ki so me gmotno podprli pri izvedbi mojega načrta (HSE, Elektro Gorenjska, Sandiline, Svetek Matjaz, S&T, Simobil). Prav tako gre zahvala vsem, ki ste me pričakali v Solkanu in mi pripravili sprejem. Posebno še Adamu Žvanutu (Vina Moser) za poklonjeno vino.




Zadnje presenečenje v povezavi s potjo, pa me je doletelo danes.


15 pred 12 sem prejel klic z Vala 202.....




Kot kaže, so ljudje res že naveličani okrogle obletnice.





Do naslednjega izleta s Fenkotoursom!



LP iz Ljubljane ;)
Fedja


Ni komentarjev:

Objavite komentar