torek, 7. junij 2011

Aleš

Ko sem se odlocil da se podam na obisk do Fedje nisem čisto dobro
vedel v kaj se podajam. Vedel sem le, da bo treba veslat in še naprej
veslat. Že ko sva z Jocom v ponedeljek prišla v Ulcinj pa sem ugotovil da
bo to enkratno in nepozabno doživetje, in tudi bilo je.
Veslanja in doživetij na poti je bilo vsak dan ravno prav da si zvecer
prijetno utrujen in srecen zaspal v ležani mreži.Težko bi se odlocil kdaj
in kaj je bilo na poti najboljše, saj je vse teklo tako kot bog
zapoveduje.

Hvala Fedja, da sem lahko del poti veslal s tabo.

Aleš

Sveti Štefan
Prevlaka
Tako se da počivat

Rajska plaža
Pogled iz vrha Lapuda proti zahodu
Pot iz Stona v Mali Ston
Mala Neretva
Rogotin
Za zadnji moj večer še sončni zahod

1 komentar:

  1. Pozdrav od ribolovaca Grocke(zmaj) srecno napred.

    OdgovoriIzbriši