sreda, 15. junij 2011

Ciljna ravnina

Včeraj dopoldne pravo veselje z valovi in vetrom, tako da nama ni bilo težko priti po J in Z strani Krka nad Cres vse do Rabca. Matej, je na podlagi preveslanega, cilj svojega 3 dnevnega veslanja prestavil iz Poreča v Savudriju. Ker sem se seveda strinjal, danes že spiva nasproti Brionov. S takim tempom se pa Soča že nevarno bliža.

6 komentarjev:

  1. Mi se pa veselimo, da je še čist mal do Soče.... ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Še malo pa bo sladka voda:)Pohvale za dosežek že sedaj!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav od Zmaja popi neko lasko pivo i za mene.

    OdgovoriIzbriši
  4. pa z zadnjim zavesljajem skoz cilj;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Živjo Fedja, na Robinu sem slišal, da se bo Fedisejada končala že danes v Solkanu. Na žalost me ne bo na cilju tvojega izjemnega podviga...bom poslal "tamale". Dogodek je bil tudi zame pravi užitek, ti boš pa verjetno še kar nekaj časa premleval dogodke. Drži se še naprej in uspešen "začetek" doma. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ko mi je Živa pred meseci povedala o tvoji odpravi, sem samo skomignila z rameni in rekla:"Fedja pač". In vprašala:"5000km v 100 dneh!?" Veslanje od Hrastnika do Boštanja me je skoraj prepričalo, a reka je reka in morje je bolj nepredvidljivo. Kmalu nihče ni več dvomil o tvojem uspehu in za mnoge je branje teh zapisov, ki so bili iz dneva v dan boljši, postala skoraj vsakodnevna rutina.
    Žal se ti nisem mogla pridružiti še na kakšni ali vsaj zadnji etapi.
    Vesela sem, da ti je tako lepo uspelo in da si del tega delil z nami.

    OdgovoriIzbriši